äntligen skönt att va ute!!

Alltså utomhus!!

Status: händer ingenting egentligen.
Imorgon ska vi fira påsk hos svärmor, dom reser bort över påsken så vi tar det en vecka innan, pappa fyller år imorgon oxå, skulle fira han på söndag men nu åker ma+pa till landet över helgen så vi firar han i påsk istället.
Jocke blev bjuden på kalas igår så jag ska ringa å säga att vi kommer ändå på söndag. Sen ska jag till tandläkaren på måndag å på onsdag ska vi å se Jeff Dunham på kistamässan. Sen e de påsk... Hoppas vädret håller i sig...

Bilder från de senaste dagarna.

25 mars.


26 mars.


29 mars. Pizza. Det var Patrick som la på osten...syndigt mkt.


1 april. Här bor vi...


2 april. Långpromenad. Någon skojar med mig å har satt en pinne mellan benen...det förklarar hans luriga min...



Steningebadet.



På väg hem.


Det lilla lilla trädet...eller?!? Den lilla blå pricken e Jocke...tvingade han å ställa sig där så man kunde se lite bättre på bild hur stort trädet e... tog en bild utan Jocke men det ser ut som vilket träd som helst lixom...

Sen gick vi hem. Eller ja...vi hamnade på gårde ett par timmar då Tim, Sebastian och Anton va ute å lekte.
SEN GICK VI HEM!!!

HAr gjort ett par påsk kort oxå som visas snart. Nån LO oxå kanske.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad kul att kolla in här, så stor din son blivit :) kram slam Hanna

Postat av: Helena

Hej! Saknar Märsta och trakterna däromkring när jag ser dina bilder!!!!

2009-04-08 @ 13:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback