det är sååå typiskt

det är sååå fint väder å jag får sitta inne...
Igår var man ju i skolan å idag sitter man hemma med alla skolböcker å försöker få nåt gjort. Tänk om man bara kunde klara av alla uppgifter utan problem så man kunde va ute lite...men min hjärna vill inte klara av uppgifter idag tydligen...men jag måste få så mkt som möjligt gjort idag!!! Imorgon börjar vi med nya grejjer så då är det ju en fördel om allt annat e klart lixom.
Försöker annars å kolla mailen men den vill inte funka som den ska idag. Men jag måste få iväg ett par mail så jag får helt enkelt prova igen sen.

Jag har faktiskt scrappat i helgen....en LO å ett BD-kort. Det var skoj!!! Det var såååå länge sen sist så det var på tiden att jag fick nåt gjort...hade ju bara "gamla" foton men det gör inget. Sommarens bilder är ju ännu inte sorterade riktigt. Ska väl ta å framkalla bilder snart men det får bli när jag har tid!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback