väck mig!!!... Fest, någon?!?

Är ledig ett par dagar nu...är ju folk som fastar å då får hela skolan ledigt...så var det väl inte när man gick i grundskolan?!?! Jaja, skönt å va lite ledig...å ännu skönare att de mesta som har med skolan att göra e gjort...det som jag kan göra alltså...finns en massa annat men det går inte å göra hemma!

Ska fundera klart, ska jag ha fest eller ska jag inte ha fest när jag fyller år?? Blir då nästa helg, OM det blir så...Nån som vill komma??
Anledningen till att jag tvekar e att jag har nog rätt mkt med skolan just då å just nu känner jag mig INTE det minsta på festhumör...å sen om man ska gå ut efter?!?!? Vet inte riktigt...men det e ju trist å inte gå ut när man ändå festar.,..jajajajajajaja....vi får se!!
Säg till om ni vill komma!!! Ju fler som vill komma desto mer sugen blir jag...haha...kanske.

Jaja, nu sitter man hemma å håller på å gäspar ihjäl sig...det e rätt grått ute, men ä'ndå lite sol...men det skulle bli regn sen...buhuu. och nu glömde jag va jag skulle skriva!!
Är ett hemskt oväsen här nu...de håller på å gör fint ute på gården, å fixar nya gräsmattor å det ska väl asfalteras om på gångvägarna å så....vad dom gör just nu8 vet jag inte men hela huset skakar å jag hör inte ens vilken låt som spelas på radio...väldigt trevligt när man e ledig å skitväder ute....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback