tror jag blir tokig.

Idag så kom jag hem från affären å tänkte att jag inte varit inne på datorn på flera dagar då den vart avstängd. Det tog en kvart att starta den...det hände ingenting på 13 minuter...men sen så bara bestämde den sig att "ok då" eller nåt. Så jag skulle skriva ut mitt arbete...fast hittade det inte först...Patrick har lagt över lite gamla mappar å jag blev helt förvirrad. MEn hittade arbetet i en av mappara tillslut. Å så var det dags att skriva ut...6 sidor gick bra...sen fick skrivaren för sig att den skulle ta ALLA papper på en gång så jag fick lite problem å få loss å sen så skrivert den bara ut var 4e rad i ok skick (nån svag rand mitt i bara), resten går ej att läsa. Å rengjort å allt men ingen skillnad. Nu har jag ialla fall lyckats hitta en ny svart patron, det borde ju hjälpa. Fadst jag minns inte hur man byter å bruksanvisningen når jag inte för tillfället...så jag väntar med det.

Sen kommer det upp en skylt... " intrångsförsök blockerat. " Vad är detta??? SLUTA SNOKA!!!

Sen nu sitter jag här å har kollat mailen. Facebook har "fel på sidan" när jag ska öppna grejjer...kommer in men kan inte kolla nåt så den sidan stängdes ner fort oxå. Å nu sitter jag här å skriver. En sak som verkar fungera är tvättmaskinen, den var visst klar nu, utan att strula...har en känsla av att 99% kommer strula till sig idag så det var ju skönt att en maskin ville göra mig glad. Får se hur det går med detta inlägg sen, det går väl inte å publicera...inte för att det skulle göra så mkt men det vore ju typiskt då allt annat inte vill funka...

Igår så var det nationellt prov i matte...jag snoozade bara 1 gång å gick upp 6.05. Jocke ville ju bråka som vanligt men vi kom iväg i tid å var framme på dagis ca 7 minuter senare...det brukar ta mkt längre tid. Sen hade jag mindre än en kvart på mig till skolan. Uppstressad som man var var jag där bara 3 minuter senare...det blev många cigg den morgonen. HAde ju inte hunnit repetera, speciellt inte det som jag tycker var svårast...geometri. Satt hela morgonen å ett par timmar på söndan men hann inte ens hälften. MEn nu är provet gjort...var ju helt slut i skallen sen, 3 timmars prov å vissa av oss satt nog en stund extra faktiskt. Jag svor hela vägen hem å sen hela vägen till dagis...det är väldigt irriterande när man vet att man kan å är så nära lösningen men sen får hjärnan spelet å börjar tänka på bordsdukar å annat som har med matte å göra...jaja, poänglöst blir det väl inte men det var inte lätt. Å svarade inte på allt heller...detr satt en längre fram med hukle å den såg verkligen ut som en bordsduk som vi nog hade på landet när jag var liten...så jag kom ju av mig liter där under provet...haha.

Nu ska jag sätta mig på balkongen medans det är soligt å läsa till nästa prov. Det ser jag inte heller fram emot...oxå räkna å krångel. Ekonomi-prov. En tröst är ju att sista arbetet hade jag nästan alla rätt på å klarade man det så skulle man klara provet sen lite lättare. Det felet jag hade gjort var att jag hade glömt å ta gånger 12 på två summor i resultatbudgeten...(alltså 12 månader). Å resten var rätt så jag hade ju gjort rätt egentligen. Men öva ska jag göra ändå för det lär ju komma annat oxå på provet.  Förvirrande ämne det där.

Pyssel har det ju inte blivit nåt av så det blir bildlöst denna gång med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback