rubrik eller ej...

Jag har ju varit utan dator ett tag...det har varit väldigt skönt, fast jag har verkligen varit i behov av den eftersom jag håller på med ett skolarbete...jag har precis börjat å har haft 2-3 veckor på mig...bara en vecka kvar men det ska nog gå.
Matten e jag ju klar med nu...bara nationella provet kvar som är på måndag morgon. Så jag får sätta mig med matteboken på söndag å repetera hela skiten...men jag kommer få VG lät det som och om jag får sämre på nationella så spelar det ingen roll...det blir Vg ändå...fast blir det bättre på nationella har man ju chans till mvg men det kan man ju drömma om...tjena...
Och så blir det företagsekonomiprov nästa vecka med...ska öva på det så fort jag känner mig färdig med psykologiarbetet...hatar att ha mkt att göra...speciellt då det är helt olika saker...en sak i taget ska det vara.

Har börjat läsa Helene Turstens Guldkalven idag...såg att den kommer på dvd i juni...å sen kommer en till i julu...å jag har såklart inte läst dessa två böcker så det e ju bara å få det avklarat...resten av hennes böcker verkar jag ha läst...förutom Guldkalven, eldsdansen och sen den allra senaste vad den nu heter...den ligger i en flyttkartong i Sollentuna å väntar på att vårat vardagsrum ska bli klart...vi har ju inte ens börjat ännu...hallen e väl klar...förutom klähängare, hatthylla å skohylla då...ska ta bort garderoben å ställa den i s-tuna så får vi allihopa dela på den å ha årstidsförvaring eller nåt. Sen ska vi ge oss på å tapetsera å måla vardagsrummet...å så ska det ju bli nya möbler med...å lite gardiner som matchar vore ju inte fel det heller...jaja...den dagen det blir klart kan man kanske börja pyssla å så igen. Jag kommer inte åt mina pysselsaker för våra gamla bokhyllor å vitrinskåp står för den hyllan.

Slambrev har jag börjat forska i...sorterat om lite. Det blir väldigt varierat hur många slammar alla ska få...men vissa har ju faktiskt haft nästan alla slammar redan så det får ju bli så helt enkelt. Frimärken kan jag ju låna av er slammisar för det kommer ju inte å räcka, lär ju bli 2 brev till vissa. Men ska tvätta å skriva upp vilka som hör hemma vart så det blir rätt sen. Kommer få en hel låda att stuva undan grejjer i ju...det behövs!!

Usch, scrapsurfa är inge kul när man inte kan scrappa själv...det var ju evigheter sen jag fick ihop nåt sist...ligger säkert några bilder i kameran?!?! Noll koll...har ingen koll alls. Å scrappa får ju vänta...tills jag kommer åt grejjerna. PAtrick fyller ju år 28 juni å hans plan är ju att va klar här hemma då. Ev fest som kanske nån av er har lust att komma på?!?! Ev dubbelfest med hans kollega...vi får se.

Nu ska jag "plåga" mig själv å logga in på scrapinstyletv.com å sen läsa klart ett kapitel å sen blir det tv hela kvällen!!

Vissa ev er (inte Anna A) har jag ju inte blogg-lösen till längre...hojta till om jag får läsa å få lösen.

Kommentarer
Postat av: Linda

Har du inget till mig?!

Postat av: Erica

menar du lösen?? Nope, det är borta...har bara lösen till Anna.

2008-05-16 @ 09:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback