ingen dator ännu

är utan dator än...
Patrick har jobbdatorn hemma nu å kom hem tidigt så det e ju bara att passa på.

Jo, jag har slutat med slam nu fast håller på å gör en egen just nu...
Tanken är att jag ska skicka ett brev eller två till mina slammisar...men jag glömmer å glömmer...sen håller jag ju på med en nu som kanske kan va bra å få iväg sen oxå...MEN brev KOMMER...förr eller senare.

Anna!! Måste ju ses snart...har ju present som väntar...det är ju inte den som är sen, vi har ju bara inte setts på ett tag.

Nu ska jag kika på FeA arbetet...å sen försöka boka in tid för prov...fy fan!!
Å så ska jag börja skriva arbete i psykologin...om Borderline faktiskt så kanske kan intervjua nån villig?!?
Å så gjorde jag matteprov i måndas...superlätt kapitel men provet va fan inte lätt...hann inte klart heller så Mats sa att jag kunde göra klart det imorgon...Var ingen skola i tisdags så det var ju rätt skönt...å slippa stressplugga det sista i matten. Vet inte om jag får göra de andra uppgifterna som jag hoppade över...inte för att det spelar nån roll för jag grejjar det inte ens med boken som hjälp. Men den sista uppgiften tror jag att jag fixar...eller näst sista...e en bonusfråga oxå som jag såklart inte minns...borde memorerat den oxå...hehe.

Jajaja...ska kika på arbetet nu som jag fått tillbaka på mailen...det mesta var rätt så behöver inte kolla ALLT som tur är men det är en uppgift som är bra att kunna till provet fattade jag det som så ska skriva ner hans rättning...har ju ingen dator så jag kan ta det när jag har lust så...suck!!!

Nä, en cigg å sen fortsätta med resten...kolla bank-kontot bla. kan ju va bra...

Hoppas på att få hem datorn snart...

Hej hopp.

Kommentarer
Postat av: annah

ja vi måste ses snart. det blir på tok för sällan. ni kanske har tid att komma över nån helg?

du får gärna interjuva mej ang borderline. bara säg till :)

Postat av: Lisbet

Mulet ute, regn hänger i luften och jag har tappat lite gnista. Fattar inte att solen kan ha en sådan inverkan på en så nu hämtar jag kraft och inspiration från dig istället. Ha en skön torsdag.

2008-05-08 @ 15:11:43
URL: http://digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback