inställningar

Inställningarna på datorn har inte varit som de ska, har inte kunnat logga in på vissa sidor...mail å blog å andra ställen. Men nu kan jag logga in här ialla fall...scrapinstyletv går fortfarande inte...man måste ha flash installerat eller nåt...tycker att jag gjort det men det går ändå inte...skrivit en lista till Patrick så han kan kika på det...kan inte se videoklipp på facebook heller, jag hade visst fått nåra nya...

Nu e de påsklov!!
Mats sa att jag inte behövde göra klart geometriprovet....jubel!!!! Det hade gå¨tt bra, å ekvationsprovet gick oxå bra, jag som kände mig hur osmart som helst när jag gjorde det!! Å statistikprovet var "helt perfekt" sa han...sååååå skönt!!!! Bara ett kapitel kvar...det lilla jag hunnit göra idag har varit rätt lätt...grafer och funktioner...sen e det bara 1 prov kvar å nationellt prov oxå.
Men jag har ju två andra kurser oxå som inte e de allra lättaste så jag har att göra massor ändå. Det var det påsklovet det...ungefär. Liiiite ledigt ska jag väl se till å få...

Försökt å kolla efter scrap-butiker å har hittat en massa, men det känns som att jag missat några...
Och ni med lösen på era bloggar får skicka lösen till mig...

Kommentarer
Postat av: foxy

Grattis. Vad är det du pluggar nu?

Postat av: Majja Star

Vad bra att det gick bra. Grattis !

2008-03-27 @ 00:28:13
URL: http://majjastar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback