en lite paus bara.

Pust. Jag är såååå trött i skallen.
Igår hade jag planerat å göra ekvationsprovet men jag var så virrig å hade ont i huvet så jag kände inte för det. Gick dit ialla fall å fortsatte repetera. Sen hämtade jag Jocke i snöyran å han ville ju hem...NOT....höll på å frysa baken av mig...är väl därför jag hostar nu...
Övade vidare hemma å allt var ju superlätt...nästan allt.  Så i morse...(20 minuter försenad) så gjorde jag provet...å jag fattade ingenting...haha...jag var många gånger på väg å leta upp boken å börja bläddra som man normalt gör men hade ju ingen bok på bordet å varje gång insåg jag ju att det var provet jag höll på med...jag var nog inte helt vaken. Tror jag svarade på alla utom 1 fråga. De jag krånglade mest med var ju sånt jag kunde hur lätt som helst igår...bara räkna i huvet på nåra sekunder...men idag var det ju katastrof...sen blandar dom in geometri å procent å sånt med så man blir förvirrad. Vi får se hur det går...OM det gick öht...haha...nåt rätt måste jag ju ha...men jag är såååå osäker!!
Nu sitter jag å gör nästa prov framför soffan. Statestik. Det är ett HEMPROV så det är därför jag sitter hemma i soffan. Det är väldigt klurigt...men man får ju kika i boken å så...ialla fall gör jag det...diagram å median å typvärde å beräkna grader så man kan föra in i cirkeldiagram å sånt...lite pyssligt nästan...men det är många frågor å på nästan alla är det a,b,c och d oxå...Vi får se...har ju 2 dagar på mig.
Imorgon går jag dock i skolan på kvällen så ska väl försöka friska upp minnet lite inför den lektionen...tror det är sista lektionen sen har man bara sina deadlines å tänka på...därför är det skönt å få alla matteproven klara innan påsk för det lär ju bli endel annat plugg då. Har psykologiprov veckan efter lovet å så ska väl mitt 3e arbete in där nånstans oxå...
blablabla...

Har ialla fall scrappat lite nu men har inga bilder ännu...
Och sen så är det så att våra favoriter i datorn är rensade så jag kanske inte hittar till alla bloggar å andra sidor...(och inga lösen heller, det får ni väl maila till mig om jag är välkommen å läsa era bloggar...tex Anna A, Linda A...).
Ska kika lite bland mina kommentarer sen så jag hittar till nåra av er.
men först kaffe å lite matte.

Kommentarer
Postat av: annah

varför kan du inte bara säga till i sånna här situationer?? jag har ju försökt prata med dej flera gånger på msn ang bloggen men du svarar ju aldrig. så säg till mej på msn när du har tid så får du mitt lösen!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback