update

här går det trögt!
I helgen hjälpte vi mamma å byta lite förvaringsmöbler å rensa i garderob å sånt...sen blev det kalas hos Claes på söndan, han fyllde 25. Jättegoda smörgåstårtor hade han gjort...Tur att en av bröderna tycker det är kul med mat å vågar prova...Patrick är helt ointresserad å tror inte han kan alls...tror han är sämst av alla 3. Ulf klarar nog mer har jag en känsla av...

I måndags fick jag hämta hem Jocke från dagis för han hade feber...men idag e han där igen. Så idag blir det första skoldaghen för mig denna vecka...slutar kl 20.00...huga...jag som börjar bli förkyld...e helt tung i skallen så det blir ju skoj...eller icke.

Blir landet i helgen å det blir skönt...suttit instängd här för länge så jag blir tokig snart.
Nu håller jag tummarna för att dagis inte ringer så jag kan gå till skolan....man missar så mkt annars. Ikväll är annars viktigast men Patrick har lovat att komma hem till 17-tiden så får hoppas han kan hålla tiden nu. Han kommer oftast i sista sekund så jag får springa. Frågan e om jag hinner gå till dagis å hem å tillbaka till skolan mellan...han får hämta på dagis annars.

Linda. Jag kan inte svara ännu om jag kan komma till dig...blir ev 70 årskalas samma dag, jag har glömt OM det är då men får väl reda på det i helgen. Då kommer jag att vara på landet den helgen. Så det är därför jag inte svarat ännu...men jag ska ta reda på det.

Nu ska jag ta hand om tvätten...å ev postordershoppa lite. Fast jag hittar väl inte det jag BEHÖVER bara för det-...ska kika i katalogerna å jämföra.

Jag är inte inne på internet så mkt nu som ni märkt redan säkert...hade tänkt lägga upp lite sommarbilder men när jag gick igenom bilderna så tryckte jag på fel knapp så tv-skärmen tappade kontakten med datorn på nåt vis å nu sitter jag med Patricks jobbdator så de där bilderna får jag ta å fixa en annan dag. Ska hitta ALLA bilder först oxå...Patrick förde över bilderna denna gång å nu vet jag bara vart bilderna från min kamera ligger...ska maila lite bilder till Malou oxå från d¨vi va i Ö-vik å hälsade på... Hon tror väl att jag glömt bort det...men bättre sent än aldrig...
Samma sak med Anna å bd-presenterna å slambrev...har inte glömt som du vet...det är bristen på tid å planering som ställer till det.

Nej, nu ska jag försöka få lite gjort här hemma innan det är dags att gå till skolan...usch, jag kommer hungra ihjäl sen ju...börjar 12.45 å slutar 20.00...jag e van å käka 16-18 nånting så min mage kommer att låta ikväll...hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback