virus i datorn

Vi fick virus i datorn typ direkt vi fick hem den å den ville bara inte funka längre, därför har jag varit väldigt passiv runtom på internet. Sitter nu i Sollentuna å lånar pappas dator å får väl passa på å meddela vad som händer...ellr inte händer.

Så nu vet ni det.

Slamhögen är hög å jag har ju slutat så jag kommer att försöka fördela upp slammarna å skicka till alla, även er som inte väntar svar får väl ett par. Den som väntar på nåt gott...

Hoppas att vi kan använda våran dator snart!!


Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Lindusen

Nu har jag 2 fulla slam till dig så vi får ses snart så du iaf får dom:)

2008-04-23 @ 18:14:27
Postat av: annah

okej så du HAR slutat nu? där ser man. du får gärna höra av dej på annat sätt då om du vill ses nån gång eller så! kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback