jag är virrig

Idag virrar jag mest runt. Glömmer hela tiden vad jag är på väg att göra, å vart jag är på väg.
Har suttit en stund med matteboken i soffan å druckit kaffe. Nu har jag plockat fram å förberett för middagen...ikväll blir det wok. Ska försöka rensa ordentliget å stuva om i köksskåpen så kan jag ta hem wokpannan oxå...nu får jag woka i stekpannan...men den blir ju full på en gång så får väl ösa ner i nåt annat eftersom. Fast resultatet lär ju bli bättre i vanlig stekpanna eftersom vi har vanlig spis...wokpannor kräver ju nästan gas-spis...
Nej, nu ska jag sluta svamla å försöka komma på vad jag mer ska göra idag. Ett grattiskort vore bra å göra till pappa som fyller år på fredag...å öva till provet jag har på torsdag å mera matte å så ska ju ett arbete in på fredag...det är rätt så färdigt...ska bara läsa igenom å se om jag ska ändra nåt...
Sen e de bara å sätta igång med sista arbetet som blir klurigt...i företagsekonomi...det blir en hel del att räkna...budget handlar det om...

Sen börjar det väl bli dax att börja med psykologiarbetet oxå...fast det har han inte pratat nåt om än så vi får se...blir väl som vanligt ALLT på en gång...Därför vore det skönt å bli klar med matten fortast möjligt!!! Så man kan ägna mer tid åt det andra. Måste ju va klar med matten för att göra nationella provet i maj så det är ju bara å köra på så är jag klar om nåra dagar å sen ett prov på det...får väl repetera lite innan...
Känns lite stressigt å hinna med allt när det är så tunga grejer...

Nääääää nu ska jag sluta skriva har ju ändå inget vettigt att berätta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback