tröttmössan!!

Jocke väckte mig i morse å ville att jag skulle göra frukost så jag fick ju snällt gå upp...hade gärna sovit några timmar till. Var ju hos Linda å festade igår + krogen...blev ju mkt senare än jag tänkt. Mkt konstiga människor träffa man på som vanligt. ALLTID!!
Kan ju inte säga att man var tipp topp i morse!! Skulle ju packa åt Jocke med...Det var väl bra att han väckte mig för Cajsa kom drygt en timma senare å hämtade han. Känns så konstigt att jag ska va hemma alldeles ensam i veckan...inte stressa till dagis å så. Ska bli skönt med lite lugn å ro å slippa tjat men det kommer väl kännas lite för trist oxå antar jag.
Nu e jag lite piggare ialla fall. Fast inte pigg alls...går runt å gäspar hela tiden men det är ingenting mot i morse!!

Nä nu ska jag hitta på nåt annat...vet inte vad bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback