skulle bara...

Tidigare i morse kom jag på en ny ide...ny och ny vet jag inte men...hur som helst så tänkte jag att jag skulle förbereda så jag inte glömmer...å det gör jag ju alltid om jag inte förbereder eller börjar smått. Nu hade jag inte alls en tanke på att scrappa, utan bara förbereda tills jag är riktigt inspirerad. Nu blev det så att jag gjorde TVÅ Lo's färdiga. Jag som inte ALLS skulle börja med något projekt...men jaja, de blev klara och jag blev nog rätt nöjd ändå, trots att jag kände mig rätt oinspirerad. Resultat får ni se vid ett annat tillfälle!!! Så håll utkik!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh spännande!!!
Jag tror också att blir det ett måste så blir det bara fel. Bättre att ta det som det kommer...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback