gör inte det jag SKA

JAg ska plugga...läxor till imorgon...men istället så sitter jag å shoppar på postorder.
Hämtade ut ett hm-paket idag...fast det var bara hälften av det jag beställde. Resten kommer senare. Va jättenöjd med allt så jag gick in å kollade vad som var kvar att få hem å vipps så hade jag en ny beställning. Passade på å ta Halens samtidigt...4 st bh:ar. (2 st 2-pack...) fick det bli. Hade tänkt ta två tröjor med men eftersom jag råkade handla mer från hm så får det vara!!

Förkylningen vill inte ge sig...känns bra ena stunden å en timma senare känner jag mig helt sänkt igen.
Inatt kändes det som om hostan började ge sig men nu hostar jag hej vilt igen...alltså min hosta låter riktigt hemsk...tar i från tånaglarna å ända ut i hårtopparna typ. Som sagt...det går upp å ner...å det svänger fort.

Nej, nu ska jag faktiskt ta å skriva engelskaläxan...om jag bara kan bestämma mig för VAD jag ska skriva om...men jag tror jag vet redan...bara det inte dyker upp nåt mer intressant. Har ialla fall tänkt skriva om Tunisien. Vi har afrika-tema i detta kapitel och vi fick välja bland 5 olika uppgifter. Jag valde tillslut att skriva och förbereda en muntlig presentation om ett land man ev. vill besöka. Finns fler länder i Afrika som är intressanta...eller ganska många kanske?!!?? Vet ju knappt vad länderna heter. MEn jag kör på Tunisien först...kanske inte hittar nåt intressant å berätta?!!? Då får jag hitta på nåt annat.

Har jag tur kanske jag hinner med annat än läxor oxå!!!

Lite senare så kanske jag även visar upp mina senaste LO's, gjorda efter semestern. Om ni har tur...har en bild kvar i kameran, men sen så...

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad kul att få se vad du pysslat med :)
Javisst är det lätt att göra allt annat än det man måste...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback