sååå sköööönt med loooov

det behövs verkligen. Tror egentligen man behöver 2 lov på hösetn. MAn är så trött å det har varit jobbigt å plugga fram till nu...sista veckan har hjärnan inte fungerat alls. Öva till prov gick ju som det gick...övade i stort sett bara på glosor...ingen grammatik alls blev det. Och denna gång kan jag nog säga farväl till MVG!! haft mvg på alla 3 proven innan men inte denna gång!! blir glad om det bara blir ett G, men hoppas ju på lite bättre såklart.
Scrap-shoppat har man gjort endel sen man fyllde år oxå. MEn har inte scrappat alls sen jag fyllde år...men det beror på att jag städade undan allt. Å så åkte symaskinen fram istället så ska försöka å ge mig på att sy upp och in lite byxor innan scrapsakerna åker fram igen...för jag städar ju aldrig undan efter mig...det som är skönt är ju att det är mitt alldeles egna bord så känner inte pressen att städa där.
Sorterat scrapsaker har jag gjort oxå...vissa grejjer bölrjade jag få lite mkt av så mina kartonger var för små. Jag kommer inte att hitta nånting alls nu!! Men nu har jag stuvat om och saker och ting får plats å så får det plats lite till oxå så ska väl inte behöva stuva om på ett tag nu.
Får se om det blir noge plugg i veckan...tveksamt. MEn jag har ju gjort alla engelskaprov nu så slipper tänka på det. MEn jag har en book report som ska in...som skulle varit inne 5 oktober...OUPS!!! jaja, huvudsaken e att den kommer in. annars får man inget betyg på kursen...
Matteprov hann jag inte med innan lovet så tanken e väl att jag ska repetera procentkapitlet å försöka ha prov direkt efter lovet. Får se. Ska nog ta å räkna ett par sidor i nya kapitlet innan jag repeterar det gamla...så man kan känna att man inte ligger efter. tyvärr blir det lite rörigt när man h¨åller på med flera saker men det är s¨å det funkar å det är därför provet skjuts upp hela tiden.
jaja, nu ville Jocke leka med mig så får väl göra det då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback