här ska scrappas!! ???

Har gjort FEM olika beställningar på 1 dygn!! Kommer endast att gå på ca 1500 kr. Många fynd.
Kollat runt en massa på andras bloggar å forum å gud så det kliar i fingrarna!! Men just nu har jag inte tid för pyssel.
Nu ska jag fokusera på MATTE-prov. Här ska övas!! Fast i helgen f¨år jag inte mkt tid till det. Ska ju på kryssning. MEn lär väl ta med lite läxböcker ändå. Är ju borta 24 timmar så nån timma kanske man kan hinna med å plugga. Drömde inatt att vi glömde ta med kamera på båten. Oj oj...tänk om vi gör det. Det får inte hända bara.

Nästa helg ska ju jag å Joacim flyga ner till Gbg. Jockes första flygresa. Frågan e hur vi gör med barnstolen...det kan ju kosta extra å ta med den å då kanske det är värt å hyra en i Gbg. Men vart??? Kollat runt på nätet men har inte hittat nånting typ. NÅN SOM VET??? Alltså, hyra i 3 dagar. Hittat ställen där man kan hyra från 9 månader typ. Det är ju inte aktuellt direkt.




https://www.cancerfonden.se/templates/ExtensionWide____1669.aspx?InvolvementID=573

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback