scrapplöst...

Det går trögers just nu...
Men kom ju på att jag scrappat till veckans skiss (eftersom Jånna publicerade den på bloggen idag...)
HAr även gjort lite julkort och så håller jag på med en så¨n där "kula"...va de nu heter...ornamentkula?!? JAg är snart färdig...hoppas jag, OM jag satt ihop bitarna rätt. Inte haft några instruktioner alls...bara vetat att jag behöft 20 cirklar som ska vikas och limmas ihop. Tog ju sin lilla tid att komma på VART exakt jag skulle vika men jag lyckades tillslut med linjal, miniräknare och gradskiva få till det på ett ungefär...är ingen perfektionist så det är inte helt jämnt, men det går väl att fixa till kanterna efter tänkte jag...vi får se!!
Gjorde 2 st efter förra veckans skiss.
Såhär blev dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback