Tröttisar.

Jocke sov en halv evighet idag.
HAde varit skönt å sova lite till men jag klev upp å fick för mig att det var en annan dag. Vi e ju lediga måndagar...det e våran tvätta, diska, duscha å tvätta håret dag...blir väl annat i höst...skola varje dag tror jag.
I lördags så va vi å grilla i älta...gasolen va dock slut så det gick inge bra i början så Claes åkte å fixa ny gasol(Lasse sa ju att den var full...), sen gick grillningen bättre. Jocke busa med sina farbröder å cyklade en massa. Han somna fort när vi kom hem sen. Igår tog vi spruta nr 2...nu gäller det att komma ihåg spruta nr 3...som ska tas inom ett år...ska önska i julklapp...hehe. Börja på en ny bok igår i solen. Hade sollentuna för oss själva för mina föräldrar var på landet...dom brukar komma hem tidigt men antar att morsan vägrade när det var så fint väder...oj va hon hade bränt sig...hon brukar aldrig bränna sig!!! Solen tog inte lika bra på mig, men blev lite grisrosa ialla fall...haha. Jag e alltid blekast i familjen. (ialla fall framsidan, ryggen brukar bet inte va nåra som helst problem med...20 minuter så har jag snygg färg...)

Malou å David fick en liten flicka. En liten Moa. Får se om vi åker upp nåt till dom i sommar. Vet ju inte hur Patricks semester ser ut än.
Nä, nu ska jag försöka städa lite...man kanske skulle passa på å putsa balkongfönstrena...det är ju inte direkt soligt ute idag.
Nu kallar Jocke på mig så HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback