nationella provet

jag fick VG...jag som var så osäker på om jag ens skulle få godkänt på listening...hade vg på alla delarna...vg-, vg å vg+...så det får jag ju va nöjd med. Sen får vi se vad man får för slutbetyg i engelska. Ingen aning....har ju gått så upp å ner...men proven har gått bra.
Imorgon har vi det sista provet. Sen e vi klara!! Slutar om 1 vecka å det känns skönt...inte alls motiverad att plugga nu. Får se om jag lyckas öva in nåt på provet nu...lite ord typ...grammatiken va hyffsat lätt vad jag minns.
Just mailat in sista uppgiften i svenska oxå. Ska öva in ett citat å förbereda diskussionsuppgiften bara. Sen får vi se vad man få¨r för slutbetyg i svenska...arbetena har ju hittills gått bra...det är två jag väntar svar på bara...
Ska tänka ut nån middag till imorgon oxå....ska ha knytkalas på dagis 16-19 imorgon, vi skulle ta med middag själva. Blir väl pasta som man kan äta kall med tillbehör. HAr ju rökt fisk i kylen som längtar efter att bli uppäten.

Kommentarer
Postat av: Annah

Grattis till VG!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback