mitt första MVG

Jag tror det är mitt första ialla fall. På argumenterande uppsats.
Trodde verkligen inte att jag skulle få MVG, max VG...kanske inte ens det.
Det var ju folk som var klara med sina uppsatser redan innan jag ens hade börjat skriva.
Minns inte hur mkt tid som var kvar men tror inte jag hann gå igenom det heller...hade man haft en kvart å gå igenom så hade jag ju säkert sett felen...men det var inte alls många å det blev ett MVG...så varför bryr jag mig om det nu...haha.
Ska försöka få klart mitt fördjupningsarbete så fort jag kan nu...blir föredrag på tisdag, kanske ska ha två då...fördjupningsarbetet och en roman...Så det ska man ju hinna öva in!! HELGEN blir utmärkt till läsning å memorering!! Hoppas jag...Hade tänkt försöka förbereda romanen så man inte hinner stressa, hade jag gjort det hade jag varit kvar i skolan nu å haft föredrag med 2 till + läraren. Vet inte vilka som inte haft föredrag om en roman redan...jag ialla fall...Jesper...men han har ju inte varit där på veckor, men iomorse var han på engelskan. Vi hade nationellt prov tillsammans med A-kursen som han går på. Han kanske har hoppat av?!?!? Fast han sa att han varit sjuk bara...ja, jag vet inte.

Nu hungrar jag ihjäl!! Skönt med en ledig stund helt själv! Jocke e ju med Patrick, det är så lugnt hemma nu. Nåt å äta, kaffe å så försöka skriva klart fördjupningsarbetet. Sen ska jag bara gå igenom texten så kan jag maila in den å skriva ut...ÅH!!! Nu glömde jag fråga om källor bara för det. JAg är SENIL!!!
Nån som har nåt tips?? När man har kanske källor från 6-7 olika ställen och texten blandas om med varandra?? Man kan ju inte hålla på å skriva källan inom parentes efter varje mening typ...räcker det med att man skriver ner källorna efter varandra i början eller???? HJÄLP!!



Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis till MVG! :) hur är det annars? Ha en toppen helg o kram på dig! :D

Postat av: Titti

Vad är det du pluggar till? Eller läser du in högstadiet?

2007-05-12 @ 13:59:27
Postat av: foxy

Grattis till MVG. duktig är du. jag har förstört hornhinnorna pga linser köpta från nätet.. men det är bättre nu. Kram. jag kommer till Sthlm nästa vecka.. och vi skall ha liten slamfest hos Ak på lördagen. vore kul om du kom :)

2007-05-12 @ 16:51:40
URL: http://www.foxypuma.no
Postat av: Gabba

Åh grattis, vad kul! Det förtjänar du! Verkligen!

2007-05-12 @ 22:17:43
URL: http://gabba.blogg.se
Postat av: Erica

TACK TACK!!

Jag läser in gymnasiet på deltid. å 9ans engelska för att repetera.

2007-05-14 @ 08:21:36
URL: http://spacemouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback