fint besök

Har just haft besök av Anna, Peter och lilla Tindra. Jocke var jätteglad att dom skulle komma men han blev ju jätteblyg när dom kom så...Vi ses för sällan helt enkelt. Fast han e lite osäker på bebisar...de e lite scary lixom. Tycker Jocke alltså!! Tog några bilder, men jag hade glömt å trycka så "röda ögon" va framme på displayen...men det brukar ju inte hjälpa märkbart direkt...så jag fick photoshopa några bilder.



Nu sitter jag å nostalgi lyssnar på gamla skivor. Destination Goa 7 cd 2 kör jag nu. Cd 1 sitter nog i bilen.
Usch va festsugen man blir...fast när man kollar ut så avtar det lite...man vill ha sol å värme...inte för att värmen är så skön när man dansar...men det hör till lixom. Hoppas på några fester i sommar...blir ju inte så mkt sånt...Långholmen 2 år i rad bara.

Kommentarer
Postat av: Annah

Trevligt att ses idag! Vi måste fan se till att det blir av oftare!
Alltså tindra ser GUL ut på näsan på varenda kort... alltid. why?? :) puss

Postat av: Erica

Det måste vi verkligen!!
JAdu, gula näsan har jag inge svar på...men hon e söt ändå!!!

2007-05-18 @ 08:20:09
URL: http://spacemouse.blogg.se
Postat av: Annah

ja men självklart får vi ses snart. grilla låter toppen tycker jag!

2007-05-18 @ 10:35:41
URL: http://glitterflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback