Fikat i skolan

Nu är svenskan slut. Vi samlade ihop pengar till en blomma å present till läraren.
Vi delades in i 3 lag å så fick vi ett papper med en massa frågor på...relaterat med kursen då såklart.
Vi var bara 4 i vårat lag...de andra va 5-6 pers. Men vi vann!! 32 p av 35. Så vi fick en ask med mörk choklad...hela den asken befinner sig i mitt skafferi nu...nästan full.
Sen hade vi fika...vilken tur...jag som glömde bort mitt kaffe i morse, jag va helvirrig...haha...när jag borstat tänderna å de va dax att gå så hitta jag min fulla kopp. Å på vägen till dagis blev jag hungrig...men allt löste sig ju i skolan. hehe. Imorgon e sista dagen då...engelska...har samlat ihop till läraren där med. Hoppas vi får fika oxå...
Vi lär ju få tillbaka provet...eller...se det rättare sagt...man får ju inte behålla dom.
Får se om det börjar regna sen...på tv i morse så såg det ut va regn å åska klockan 14...då jag e å hämtar Jocke på dagis...han fick gummistövlar å fleecefodrad regnjacka idag. Han hade ingen tunn regnjacka...eller jo...i stl 116 men det var ju stora tältet på honom...haha. Dom får väl ta på en annan tröja å vanliga regnjackan på dagis annars. Där har han ju regnkläder å stövlar hela tiden ifall att. MEn här hemma var det värre...på landet å i sollentuna har han oxå sånt men inte hemma...haha.

Hm, det går så trögt på tradera nu...har en massa barnkläder ute å det kommer mer!! Men trögt går det...har just nu bara 1 bud...jag fick ju bara 797 kr denna gång från csn...å det är studiestöd för endast denna vecka.
Lite löjligt eftersom jag bara har 2 "lektioner" denna vecka...men pengarna är välkomna...å slut är dom redan eftersom jag betalat räkningar hittills för 1500 kr. Tur jag hade kvar från förra månaden!!
Fick en utbetalningsavi från nordea idag oxå...2000 kr nånting...fattar ingenting...vad är det???? Har en månad på mig att ta ut det...´Länsförsäkringar liv...kanske från farfar?? Får höra med pappa sen om han fått nåt med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback