begravning

Nu är det dax för begravning igen då.
Farfar gick bort igår natt. Det var väntat, det har varit väntat i flera år. Men han har ju piggnat till ordentligt mellan varven. Förra året när vi firade hans 91 års dag på landet så promenerade han från sjöstugan upp till oss och kom först av alla. När han va på dass kom farmor ocxh Robert med bilen och eftersom dom inte såg farfar så åkte Robert iväg för å leta ...men han va ju framme sen flera minuter tillbaka. haha...
Men nu sista året har det inte varit mkt krut i farfar så det var ju mer väntat nu. Han skulle alltså bli 92 år denna sommar. Så inom kort blir det begravning igen då. Nu är det bara 3 gamlingar kvar i släkten. Patricks farmor å min farmor...de e nog rätt jämngamla...farmor e 86 tror jag. Sen har vi farfars brorsas fru som bor kvar på landet...hon e nog över 90 år.
Får se vad begravningen krockar med...har ju lite planer de närmaste veckorna så det blir till att pussla ihop så man hinner med allt. Alltid e de nåt som krockar!!

Kommentarer
Postat av: Annah

*beklagar*

Postat av: Lindusen

beklagar sorgen..

2007-05-21 @ 20:02:38
Postat av: Helena

Jag beklagar!

2007-05-21 @ 22:43:55
Postat av: Helena

Jag beklagar!

2007-05-21 @ 22:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback