Våran lärare

Kom till skolan idag å så låste en tant upp klassrummet.
Våran lärare var sjuk så det blev inget prov idag...kanske lika bra det så kan man öva orden mkt mera.
Fick bara i uppgift att göra klart uppgifterna på kapitel 3 i boken...å vi har i stort sett gjort allt redan.
Så efter en timma gav jag upp å gick hem.
Vi satt ändå bara å prata om annat, mestadels på svenska så...
Stackars Galina som bor i Knivsta, hon måste gå hemifrån klockan 6 på morgonen...
Å Slavisja hade kräkt inatt men kom till skolan för å få provet avklarat...

Så nu ska jag gå på toa, göra lite kaffe å så ska jag öva glosor på lite olika sätt...från sv --> eng hoppar jag över för det har jag övat 1000 ggr. Men från eng --> sv har jag nog inte gjort...jo en gång men avbröt för det var så tråkigt...alltså att skriva på svenska...det kan jag ju redan.
MEn har märkt att ibland måste jag slå upp ord som står på engelska för att jag blandar ihop dom...men när jag ska skriva ordet själv kommer jag på rätt ord...å då tänker ja

Kommentarer
Postat av: Helena

hallå där! hoppas mitt brev kommer fram idag nudå... *lol* :)

2007-03-07 @ 12:19:07
Postat av: Erica

idag kom inget brev =0(

Postat av: Helena

kanske i morgon då... postade ju i går så att :)

2007-03-07 @ 13:11:36
Postat av: Erica

ja men då kommer det nog imorgon!! Det ser jag fram emot.

2007-03-07 @ 13:18:40
URL: http://spacemouse.blogg.se
Postat av: Helena

Vad bra :) Händer hos dig idag då? Måste säga att jag älskar dina olika fotoalbum som du gör. Jättefina! Vill också kunna sånt jöööh! hihih . . .

2007-03-07 @ 13:23:21
Postat av: Erica

De e ju bara å börja...hihi.
HAr pluggat lite idag.
Nu måste jag dock rusa till dagis ser jag...blir mer plugg sen. Blir 2 prov imorgon så...

2007-03-07 @ 13:36:18
URL: http://spacemouse.blogg.se
Postat av: Helena

haha yääh right! har ju nada tålamod jag! *lol*

2007-03-07 @ 13:45:24
Postat av: Erica

Tålamod...vad är det??

2007-03-07 @ 14:52:08
URL: http://spacemouse.blogg.se
Postat av: Helena

haha! Exakt! jag skulle fippla iväg hela skiten...rakt in i väggen eller något. men ärligt..det du gör är jättefint. kramar

2007-03-07 @ 20:10:41
Postat av: Erica

tackar tackar!! =0)

2007-03-07 @ 20:13:42
URL: http://spacemouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback