usch å fy

jag vill ha helg igen. Ny vecka nu å det känns inte alls kul.
Grått väder idag. Haft så fint väder på dagarna nu denna helg så jag har vaknat till liv, fast nu känner jag mig som en mumie igen.
Insåg just att vi har en inlämningsuppgift i svenska som ska va inne i morgon å jag har inte börjat ännu...3 a4 ska skrivas...va så länge sen jag började på boken så minns inte början, men slutet tog sån tid å ta sig igenom så det kunde inte hjälpas.
Men ska väl göra ett försök senare.
Och engelskaboken har jag ialla fall tagit mig halvvägs i...lite drygt. igår va jag på sidan 15-16 eller nåt så har faktiskt gjort lite slappnytta idag trots allt.
Förmiddan gick så sakta så trodde jag hade gott om tid, men efter luch så fick klockan riktigt bråttom.

tvätt nr 2 är igång å e strax färdig. Ska hoppa in i duschen senare, försöka städa lite å göra svenskan.
Å så lovade jag Jocke att vi skulle äta våfflor idag...får se om han minns det, annars har jag färskpasta i kylen...det går ju liiiiiite fortare att tillaga lixom.

oj, kom på att jag inte hunnit se prison break heller, det måste jag ju göra innan nästa avsnitt börjar...ojojojoj...nu ska jag sluta skriva här å läsa på om essä-uppgiften å kanske kanske kanske så klarar jag av å skriva den oxå. Gäller ju att komma igång å skriva så brukar det ju flyta på sen...å sen ska det renskrivas oxå såklart...undrar om vi har tillräckligt med skrivarfärg?!?! hoppas det...annars får jag väl maila in den till läraren. Undrar om hon skriver ut den på papper själv då?!?!
Bara lämnat in handskrivna ännu.

HAr ju haft endel prov sista tiden oxå å inte ett resultat har vi fått...4 prov som vi väntar på å få se betyg på. HAr ju haft tillfälle att få se provet rättat men inga betyg hade sats då så då tyckte jag att det var rätt ointressant å kolla.
Vill ju veta vad jag har i betyg...
Visst, har man alla rätt så fattar man nog att betyget e bra, men alla rätt har jag väl svårt å tro att jag har på ett enda prov. Nä, slutsvammlat...en cigg, påfyllning i kaffekoppen å så fram med böcker av alla olika slag. Sen ta hand om tvätt å duscha...å tänka på middag å prison break innan det e för sent.

En alvedon får det bli oxå!! Haft ont i skallen sen i tordags. Inte hela tiden å inte mkt men ofta å långa stunder haft lite lätt ont, vilket stör koncentratonen endel...inte konstigt att jag inte får läxorna gjorda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback