skit-prov

hade ju nationellt prov idag. (gammalt som är på betyg)( <----som tuuuur är)
Det gick ju inte alls bra. Men jag verkade inte va ensam om att inte fatta nåt.
Listeninge gick alldeles för fort, de pratade väldigt fort...å så hann man ju inte skriva ner svaren innan nästa uppgift va igång.
Sen var det reading...gud så mkt det var att läsa...å massa ord jag inte fattade...å hitta rätt svar var inte det lättaste då man inte fattade orden.
BLÄÄÄ!! Men jag var inte ensam om detta...bara 2 pers jag inte hört nån kommentar ifrån. Resten tyckte samma...ser ju inte fram emot å få tillbaka det...men, vem vet man kanske fick G...gränsen för att bli godkänd ligger tydligen rätt lågt...runt 40 % bara. MEn har en känsla av att jag har mkt mindre än så...

Nä, ska gå till dagis nu. Är halvt storm ute så har bytt till varmare tröja. Dagis hade lämnat meddelande på telefonen. Jocke hade pinkat på sig i overallen så var ändå tvungen å ta mig hem. Så ska packa ner en annan overall. Patrick va på väg hem oxå så han får hämta oss vid dagis så åker vi å handlar lite sen.

hej hej...

Kommentarer
Postat av: Helena

hoppas att du klarade det där provet... de nationella brukar ju vara viktiga :) kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback