ledigt

Idag e det ledigt...Skönt.
Jocke fick ledigt med så vi fick sovmorgon...till klockan 7 blev det bara men det är 1 timma mer ialla fall.
HAr renskrivit en inlämningsuppgift. Ska renskriva en till.
Öva på lite ord...tror vi ska ha prov denna vecka...IGEN...har ju prov hela tiden känns det som...tror det är prov i svenska nästa vecka oxå...grammatik...kommer ju inte gå bra...mitt minne tillåter inte grammatik verkar det som.

Ska försöka fixa lite slambrev å kanske fylla i nån slam sen oxå...å så ska jag söka lite info om barnspråk...till mitt fördjupningsarbete i svenskan...
Å så kanske man borde förbereda föredraget...som jag nu inte vet när jag ska ha...å om vilken bok vet jag inte heller...kanske blir enklast å ta den jag läste senast?!?!? Färskare minne menar jag...
Glömde fråga igår vilka böcker vi hade å välja mellan å läsa i svenskan...vore bra om man kunde börja direkt...ibland tar det ju en halv evighet för mig å läsa en bok...

jaja...ska dra igång en tvätt nu tänkte jag...å så ska vi försöka städa lite senare oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback