jag har fått ett mail...

Fick lite auktioner sålda igår.
Nyss fick jag detta mail...
"Nu har jag sätt in pengarna på ditt konto 69Kr så jag hoppas att du skickar filmen i tid .
Tack på förhand."

Jag hoppas...i tid...
Vadå i tid??
 Har han handlat förr av mig? och fåt vänta en halv evighet...typ 3-4 dagar...?
Fast han har inga omdömen från mig så det verkar ju inte så...
Jag postar ju lixom samma dag eller förmiddagen efter jag fått in en betalning å sen om det råkar komma en hel emellan så tar det ju automatiskt längre tid...även att få in en betalning från annan bank...

jaja...får väl grubbla på vad han menar...
Tyckte ialla fall att det var konstigt skrivet...elller?

Kommentarer
Postat av: silwerstar

Folk är knäppa ibland :-P

Postat av: myamia

Åhh, vad störande, det är som vissa bara måste vara tykna/spydiga.

2007-03-10 @ 00:05:26
URL: http://myamia.blogg.se
Postat av: snurven

Han kanske skulle se den på en dejt :D

2007-03-20 @ 15:10:13
Postat av: Angel

ibland undrar man vad folk tänker med då de skriver mail om nåt de vunnit

2007-04-03 @ 15:15:01
URL: http://angel_pacino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback