helgen e över.

I lördags blev det en tripp till barkarby outlet.
Skulle ha byxor...men jag fick ingenting alls.
Patrick hitta en keps å Jocke fick 3 jackor...eller ja, 1 fleeceväst, 1 täckväxt å en fleecejacka.
Jag provade miljoner jeans...Lee och fornarina...400-499 kr. Men jag har ju fortfarande sån där mellanstorlek som inte finns så det vart inget. 27:orna satt bäst allihopa men mina höfter är en my för breda. 28:orna satt alldeles för löst. Hade ju vart trevligt å få ett par, men då vill man ju att de ska passa oxå...gick å dra upp dragkedjan helt men den ville inte sitta kvar...vill ju inte att folk ska se vilka trosor man har...haha.
På kvällen blev det utgång...helt oplanerat. Patricks brorsa kom över å hade myskväll med Jocke. Tror han somna före Jocke, haha. Vi åkte ner till stationen å festade lite. Träffade en från skolan, å sen kom det fram en tjej å fråga om jag va från sollentuna...kände igen henne oxå men det måste ju va nästan 10 år sen vi sågs senast...blir alltid förvånad när folk känner igen mig...
Igår var det segt...vakna klockan 8...eller ja, 9 var det väl...fick ju börja med å ställa om lite klockor. Trodde Jocke skulle sova längre eftersom han va uppe sent...klockan 23 så satt han i soffan hur pigg som helst...men det gjorde inte mig nåt...hopp om sovmorgon...men det blev ju inte mkt sovmorgon.
Åkte till sollentuna sen...åt våfflor...tur att jag tog mysbyxor, jag åt så jag höll på å spricka...haha.

Nu sitter jag å försöker plugga...grammatik...det är verkligen supertråkigt...men tur vi inte har alla ordklasserna. tror det var 4 bara å 2 kan jag väl hyffsat. Räkneord och prepositioner. Sen ska jag försöka lära mig substantiv å adjektiv nudå. Tvätta håret måste jag göra med...verkar va fint väder idag så tänkte hinna med en promenad i solen med Jocke men vågar inte visa mig ute i skitit hår...skulle tvätta det i lördags men det hanns inte med...å igår hade jag verkligen ingen ork...haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback