handlat

Postat brev idag till Stina, Anna å Anna å så Sannah.
Å handlat lite...hittade fler författare i bokhögen på ica som jag visste jag hade böcker av hemma så har fått skriva upp...å så mailat iväg till mamma. Hon kanske har endel så bäst å kolla med henne INNAN man handlar...
Hittade 2 av Jan Må¨rtenson men hade båda två. Hittade en annan som lät intressant men nu minns jag inte vilken det var...
HAr 20-30 böcker uppskrivna på lappen nu...10 av dom e jag lite osäker på...om det e min typ. Så har frågat mamma om det är min typ...haha...hon vet ju vad hon brukar låna av mig så då vet hon ju ungefär vad jag gillar. Å hon har ju läst såååå mkt mer än jag så hoppas jag får svar snart.
Men 21 stycken böcker på listan som SKA köpas. Kanske inte samtidigt...haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback