då var det dax igen då.

ledigheten är över.
Idag hade jag min första lektion. Så supertrött å superhungrig genom hela lektionen.
Igårkväll var jag hur pigg som helst å i morse gick jag upp tidigare än jag behövde...PAtrick hade ställt väckarklockan på hemtelefonen på ringning igår å som vanligt när han gjort det så glömde han å stänga av den...stänger man inte av så ringer den samma tid varje morgon. Så jag fick ju tvinga mig upp å gå ut i köket å stänga av den...fast jag såg ingenting...mörkt i hela lägenheten å så lös inget på telefonen så jag visste inte vart jag skulle trycka. Sen efter det projektet var det ju ingen ide å sova vidare...hade ju hunnit bli "pigg"...så jag ligger back några sömntimmar...sov max 5 timmar.
MEn vi blev klara i god tid ialla fall i morse så behövde inte stressa.
Kunde fått se resultatet på svenskaprovet idag men hon hade inte hunnit sätta ut betyg ännu så då sket jag i å kolla. Det är det mest intressanta om man har ig, g eller vg. vet ej om man kan få mvg på det provet...
Är några som inte gjort provet ännu så kanske nästa vecka får vi tillbaka dom.
På torsdag har vi prov igen i svenska. Novellanalys. Så jag ska väl ta å läsa igenom alla papper några gånger så jag vet hur man gör en sådan.
Tror jag har engelskaprov imorgon...ska öva glosor sen.
Eller nu direkt, men mer sen. Ska gå till dagis om en stund men hinner nog gå igenom glosmaskinen på nätet en gång innan...

Fast nä...kommer inte in på sidan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback