vilken son man har...

Joacim fick för sig att göra oboj medans jag fortfarande sov.
Jag undrar hur länge han höll på...det var oboj över hela diskbänken...å i 3 muggar, glas, dl-mått, L-mått å en nappflaska å så en ramlösaflaska...gud va kul det e å vakna å snart därefter inse att man genast måste tvätta Jocke och städa...usch...jag e inte på bra humör idag...Jocke vågar inte visa sig...han har bäddat ner sig i sängen å e hur tyst som helst.
Ja, så nu måste man helst enkelt hitta en ny plats till oboj-paketet.
Va mkt lättare allt var innan då han inte hade kommit på att man kan ta fram en stol för att nå upp till skafferihandtaget...och andra ställen. Han släpar runt på sin stol hela dagarna typ...

Nä, nu ska jag få i mig mitt väldigt sena kaffe. Sen ska jag väl köra en tvätt å packa en liten väska. Ska sova i sollentuna inatt så slipper pappa hämta oss tidigt imorgon bitti. Farfars begravning...eller ja...det är ingen riktig begravning...vi vet inte riktigt vad det ska bli, men nån minnesstund av nåt slag är det. MEn det är lättare å säga begravning eftersom det är det det är egentligen, fast ändå inte...rörigt?!?! istället för-begravning...

Kommentarer
Postat av: Annah

Haha härliga ungar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback