pysselfjant

Försöker få ihop en Lo men inget går som jag vill typ. Får inte saker å ting å fastna så jag fastnar själv istället...men det börjar närma sig final nu tror jag...har det vanliga problemet kvar typ...skriva!!!! Måste hitta nåt tema så kanske det löser sig...ja, vi får se.
Nu ska jag försöka få gnällfjant i säng...han fick i sig maten tillslut...strax efter ghost whisper började.
Härom kvällen höll han på å strula en massa...så han somna nog först runt midnatt...å då var det dagis dan efter...
Båda två va ju hur trötta som helst.
Nu ska jag se om min fästningsanordning håller, om inte Jocke plockat av alla tyngder...fattar inte hur svårt det ska va å få fast saker, det brukar inte va nåra problem alls annars...men just på denna LO funkar ingenting!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback