massor...

Hämtade ut ett paket i morse på posten. En trevlig RAK från Jånna!!! HAr redan kommit till användning.
Postade lite paket oxå. Köpte frimärken för 520 kr.
Beställt böcker från adlibris, 5 st, 3 st på engelska...här ska övas!!! =0)
Sen har vi gått en vända med fler paket å postat, sen tog ju såklart tejpen slut så har ett paket liggandes...typiskt...får väl bli en vända på ica imorgon då...men tejpen kostar väl massor där...?!?
Har tvättat oxå, scrappat...fast det avslöjade jag ju redan i 3:e meningen...
HAft sämst humör oxå, å Jocke har gjort precis som han velat....2 glassar har han proppat i sig utan å fråga...å i skafferiet börja han plocka fram oöppnade kak-paket å va såååå nära å klippa upp men dom ska sparas...å kylen har öppnats 142 ggr tror jag...han går å plockar som han vill...å river ur all papper i toarullen ox¨å...det e fullt på golvet i badrummet. Han har somnat nu...något sent men det e såååå skönt!!!

Väntar hem rätt mkt paket nu...julafton typ...hihi...beställt från 3 olika scrap-butiker, H&M, Josefssons/Ellos, Adlibris, två tradera-paket och så har jag väl 2 som ska betalas med...jo, scrap-butikerna ska ju få betalt de med kom jag på...men det e en hel del att få hem!!! 

Dagens...kanske det blir fler?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback