hemma igen

då var man hemma igen. Hur härligt som helst på landet. Men sjukt varmt har vi haft....en dag med vindar, så här brun har jag ju då aldrig varit i juni!!
Idag går en del auktioner ut...som tur var så hade hälften av auktionerna som gick ut tidigare samma budgivare som de som går ut idag så det blev bara 3 paket å fixa ihop igår. Lagt ut lite nytt idag med.
Ska ta en promenad till centrum sen å hämta ut ett paket å köpa en rulle frims. å så får det nog bli en glass oxå.
Imorgon ska Jocke till dagis igen, så då e de slut med att sova tills man vaknar av sig själv. Sovit ovanligt länge denna vecka...här hemma vaknar jag ju rätt tidigt av mig själv men sov som en stock på landet, det gjorde alla!!!
Ska scrapshoppa ikväll tänkte jag, det börjar ju dyka upp lite Elsiegrejjer nu så tänkte ta en runda i internetbutikerna ikväll...ok, jag beställde igår från 2 men 1 butik till ska jag shoppa från!!!
Sen ska jag försöka jaga en båt oxå!!! Jag ska köpa en båt...blir väl att jag å Pappa delar på en å så förhoppningsvis så hänger patrick å mamma med oxå.
En Cresent 590 e jag ute efter!!! För er som är intresserade...jag saknar verkligen att ha båt, men den vi hade innan e jag inte så sugen på nu...vill mer ha en fritidsbåt att göra utflykter i, ingen övernattningsbåt...för det blir lixom aldrig av att man sover över i båten...


Ska ladda över alla foton nu så får vi se om det finns nåt att visa här sen.

Kommentarer
Postat av: Annah

jag vill oxå ha en båt! får vi åka med på en båttur sen? ;)

Postat av: Felixmari

Nice site, keep up the good work!

2009-03-24 @ 13:39:16
URL: http://felixmari.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback