svenska test

vi hade svenska test idag...alltså inget riktigt så där, utan för att se vad vi kan...för våran grupp e så stor så vissa lektioner kommer hälften få gå på repetion av ordklasser å sånt...grammatik alltså. Jag lär väl hamna där...haha...Jesper oxå, han gjorde bara sista uppgiften...jag svarade på 1 fråga...å så gissade jag på ett par...man kunde ha 57 poäng så jag lär väl inte få så vidare värst mkt poäng...
Tror vi har första riktiga provet om en månad...gud så konstigt livet blev...haha...måste tänka på sånt oxå å inte ta allt i MIN takt...usch...vi har ju knappt hunnit börja ännu så vi får se hur det går.
Imorgon börjar jag 8.15 med engelska. Den läxan är gjord ialla fall...kunde den typ redan innan jag läst igenom...lite uppgifter å så glosor. Lätta!! Skönt att nåt varit lätt ialla fall.
Ska kolla om vi hade nån läxa till torsdag i svenskan, jag måste ju va senil...jag gick från lektionen för mindre än 20 minuter sen lixom...haha...undrar verkligen hur mky minne jag har kvar till alla prov som kommer. Ser inte fram emot proven direkt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

uhhhh proooov. fy va hemskt :) hoppas d går bra iaf.

2007-01-17 @ 15:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback