sömnproblem...

igårkväll skulle jag va duktiog å sova tidigt...
Såg tsunami-serien å la mig sen...men det var ju sån  storm att jag trodde fönstrena skulle krascha.
Sen vet jag inte va grannarna ovanför höll på med...helt tyst å sen helt plötsligt är det nån som vrålar eller gapskrattar...dom lyckas alltid va i samma rum som mig...ja alltså samma fast hos dom då...
det var störande...vaknade av en sak till men vet ej vad nu, men stromen väckte mig 3 ggr. å grannarna 1 gång...försökte läsa en stund men kom av mig helöa tiden då dom hade konstiga ljud för sig...å tappa saker i golvet å allt.

HAaha, Jesper hade exakt samma problem. Han har bott här i 4 år å hans grannar verkar renovera för jämnan...alltså borrat å hafty sig. Det började borra nån stans i skolan idag så det ekade i aulan. Vi hade tänkt samma sak..."är grannen här?" haha. HAn hör oxå sina grannar då de kissar...
haha...jaja, vill inte byta med han ialla fall...heltid...han hade visst en dag då han börjar 8.15 å så slutar sista lektionen 21.00...på min enda lediga dag. Vill absolut inte byta...haha.
Själv har jag ju bara svenska å engelska. 5 lektioner varje vecka. Inga på måndagar.
Jobbiga e ju att när man har prov så verkar det ligga sent på fredagarna...fredagar vill man ju sluta tidigt...men lär ju inte ha prov varje fredag kanske...haha...

Kommentarer
Postat av: sajbersonja

Shit också. Den där tsunami serien skulle jag ju se också. Men jobbat kväll 2 dagar i rad nu så jag har sjäkvlart missat det. Plus att jag glömt bort att det varit också *typiskt*
Var den bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback