så tråkigt så

har varit så grått hela dagen. Vid lunch va jag helt säker på att klockan va runt 9 på morgonen. Nu är den snart mkt...klockan alltså. Har klätt av julgranen idag, plockat undan julsaker...förutom fönsterstjärna å ljusen i fönstren...å ljusslingan i granen sitter kvar. Usch va mkt barr det är överallt.  Ska bli skönt å få undan granen. Den tar ju upp så mkt plats.
Jocke ska sova hos sin farmor i helgen .På lördag tänkte jag försöka rensa ur källarne å stuva om lite å få ner julgrejerna. lite dukar å sånt so  ska tvättas först.
Sen ska vi tll Carro å Danne oxå på bd-kalas. Söndag får vi se...kanske åker vi till älta eller så kommer dom hit med Jocke.

Imorgon e de skola igen.
Har ännu inte fixat lösen till datan...så rörigt cdär...de bygger om å skyltarna har inte hängt med riktigt...sitter på fel ställen...
Men får försöka fixa det imorgon...
Sovmorgon...tror jag börjar först 10.30...skönt...

Nu ska jag ta å hoppa in i duschen tänkte jag. Svettigt å klä av julgranen...man försöker ju att barra så lite som möjligt...haaha...Jocke va ju med så det ligger verkligen utspritt. Hur mkt jag än sopar så hittar jag nytt hela tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback