ny vecka då.

Gjort lite läxor nu på förmiddan. Skrivit rent en intervju...men Jocke babbla ju på som aldrig förr å skulle visa mig det ena å det andra så det tog sin lilla tid...satt å svor för mig själv efter en stund...glömde bort allt bra jag kom på...alltså mina egna formuleringar...så fick sitta en kvart å komma på en ny mening...haha...typ.
Övat liiiite på glosor men ska göra det lite srenare...de e för färskt just nu så få kpolla sen...först på onsdag jag har engelska så det e ingen panik...kan de flesta order redan så det ska nog gå bra...

I helgen så har vi...ja...åkte till s-tuna å lördas...PAtrick åkte till sin moster å fixade lite i lägenheten...nyrenoverat...han som renoverat. Men fick ju skjuta upp det då hon fick 2 proppar...
Sen åt vi i sollentuna...gav morsan bd-present...scrppat ihop lite sidor å satt in i album.
Hon fyller 54 år idag om nån vill veta!

Sen igår va vi i sollentuna å PAtrick lackade trösklar å lite sånt...fikade å sen åkte vi till stan till Lena å så satta han dit trösklarna å sen kom svärmor å lasse dit oxå...middag...
Supergott RÖTT vin drack vi...jag har lite svårt för rött...är jättekräsen!! Men detta va kanon!!
Vad det nu hette...haha.
Fick sena julklappar oxå...pengar å så fick jocke duplo bil...tank/brandbil till flygplats...de har ju olika serier...så han e förälskad just nu...haha.

HAnn scrappa en liten sida i lördas oxå...på tiden jag fick lite sånt gjort!!!
Gjorde egentligen 2 för att det fanns bara en sida kvar i pappas album å det kändes som en utmärkt ide å göra klart den. I mammas album saknas det 10-12 LO's nu så den ska jag göra klart nån gång...men det e inga 12" sidor...det e 6" å något mer kanske...lite varierande...men det e album från ÖB som man får limma fast sidorna på bara...

Ska scanna in den andra LO'n nu...8" LO fick det bli...världens enklaste typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback