våren 04

Den senaste. Fast sitter just nu å pysslar lite så har en till på gång.
Småpilligt...ville ha mina jul chipboard-bokstäver. Saknades EN bokstav så jag fick helt enkelt rita av å skära ut i papper. Så löjligt!!! Behövde 2 stycken "s" men det fanns bara 2 av varje å det andra har jag ju använt redan...(scrolla ner till julgranssidan). Men nu e dom på plats...å snart så kanske ni får se hur det blev. Är inte helt färdig ännu. Var tvungen å pausa...blev för koncentrerad av att sitta å skära ut bokstäverna...så nu blir det vila en stund. Öva lite på språkriktighet och ordkunskap...har prov på tisdag...
På med en kanna kaffe å ta en cigg medans...å sitta å läsa lite. Fast lär väl hamna på pysselplatsen rätt snart antar jag.

Här är alltså den senaste layouten jag gjort...i mitten av veckan...ja...bokstäverna kom ju med ena paketet jag hämtade ut så dom har ni ju sett på bild redan...
Hihi...finns bilder på mig som bäbis på samma plats i min barnvagn...hängselbyxan Jocke har på sig hade jag när jag va bäbis...


våren 04

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback