prooov

haft prov idag då.
HAr ingen som helst aning om hur det gick.
Kommer INTE ha noll poäng ialla fall. MEn om det är godkänt vet jag inte. Vissa saker var superenkla men andra saker var inte lika enkla. Egentligen enkla men att få till det rätt är inte helt enkelt hela tiden.
Förvirrad just nu.
Allt är inlämnat å jag e hemma nu så egentligen borde jag sluta tänka..."borde ha skrivit så istället" för det e ju redan försent. Pirrigt å få tillbaka provet sen...nervöst!!

Igår började jag på en LO oxå...mitt i läxläsningen...haha.
Det går trögt frammåt...ska piffas till endel innan den e klar...å så måste jag hitta på nåt bra å skriva oxå...
Ännu en med mig själv som liten. Har bara såna bilder kvar just nu...
HAr visserligen endel påbörjade LO's sen förra året men de ligger å väntar på nya ideer...får se när jag tar tag i det. Knasar sig när jag kommer till att skriva. Ibland kör jag på utan text men ibland har jag redan planerat in en text men kommer sen inte på nåt bra å skriva. Blir alltid så.
Vissa väntar på foton...som tur är har jag skrivit upp vilka foton som ska sättas dit...när jag kan skriva ut på fotopapper så blir ett par klara ialla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback