problematiskt.

Jag har fått 3 st avier i brevlådan idag...
JAg tror minsann Jockes vagn ska få arbeta lite.
Känns som jag kommer få svårt å bära 3 paket, Jockes dagis påse å hålla han i handen samtidigt.
Hoppas inte Jocke nu får för sig att han ska åka...han e rätt trött när jag hämtar han så risken för gnäll finns!!!
Hade nästan ingen läxa i engelska idag...läsa en text å öva lite glosor...eller de va rätt många men hon sa att vi inte behövde kunna alla till imorgon. Tror väl det är som vanligt att mna kan en del redan...så i eftermiddag ska jag öva glosor!!
Å så kanske man kan scrappa lite...tog fram en skiss tidigare å har nu påbörjat en LO men kört fast...det här med rubrik e ju inte alltid det lättaste...haha...har gjort en LO med liknande foton förr å vill ju inte ha samma rubrik...enda som skiljer är att det är ett annat foto och en annan dag. Sen var det nog lite soligare på den förra LO-bilden...så nu har jag nåt att fundera på...tänker dom bara på engelska just nu...å jag har redan skrivit på svenska på LO'n...så e lite tveksam till en engelsk rubrik...

slutsvammlat!!!

Totalt antal sidvisningar: 5030 Totalt antal unika besökare (IP-adresser): 1173

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback