ont i armen

på tisdagar å torsdagar så får jag väldigt ont i min högra arm.
Böckerna är så tunga...idag har vi haft svenska. Diskuterade i grupper om en novell.
JAg va så trött så jag orkade inte tänka typ...haha.
Va riktigt kallt idag. Blåste endel. HAde en vanlig kofta på mig så häll på å frysa halsen av mig. Min halsduk ligger hemma hos Carro. Så jag bytte till polo när jag kom hem. Mkt bättre.
Nytvättat hår...glömde tvätta det igår...haha. Gör alltid det på måndagar men tiden gick så fort igår så fick helt enkelt flytta det till idag.
Imorgon har vi engelska. Jenny kommer inte för hon har samhäll på onsdagar. Får se om Rickardo kommer. Fattar inte varför han måste jobba natt...eller plugga dagtid...han sover ju typ aldrig...ser alltid ut å bakis typ.
Får se hur det går med provet på torsdag. Får satsa morgondagen på å repetera resten tror jag...ta allt från början å vrida å vända på det hela så det blir lite variation. Grammatiken har funkat helt ok idag...försökt å hitta nån logik i det hela men det e knepigt. Därför e de ju mkt svårare å lära sig den biten.
Får se om det håller i sig. Lär väl skita sig när man får helt nya meningar att fylla i. HAr läst alla stenciler vi fått miljoner gånger så man har ju memorerat endel...men det som jag inte kan verkar jag ju inte ens ha lyckats memorera...vilket e bra på ett sätt. MEn man hakar ju upp sig på sånt man inte fattar å då blir det svårt å hänga med istället...vet att man inte SKA haka upp sig på grejjer men det e ju störande när man inte fattar å då gör man det omedvetet typ.
Hm, undrar när nationella proven e...de blir väl uppdelade på två dagar antar jag...ser inte fram emot det...man ska ju spela in sig själv på band...usch!!!
Å så en massa andra grejjer...men just DET är väl det jag ser minst fram emot.
Nån som gjort nåt liknande prov?? Hur går såna till??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback