Nu har jag fått nog...

PATRICK KOM HEM!!! NUUUUU!!!

Joacim e inte alls trevlig just nu...skriker hela tiden å mitt humör blir ju bara sämre...
Han är inne i en period då det är kul å kräkas...eftersom han gjorde det då han va sjuk...
Så nu går han runt å försöker kräkas å gnäller å skriker...å dunkar huvet i golvet eller väggen...
Nu har han hållt på så i stort sätt sen vi kom hem från dagis...han sov en kort stund å det var sååå skönt.

Jag känner mig totalt färdig å svettas ihjäl...funderar på å gå ut å lägga mig i snödrivan utanför porten...det skulle va så skönt!!! Fast allra skönast skulle ju va om Jocke kunde sova för natten så man får lite lugn å ro...så kanske mitt minialbum av tapetprover kan bli klart...småfix kvar.


Här e Patrick
webb-TV:
http://www.tv4.se/oresund/

Kommentarer
Postat av: Anonym

är Patrick nere i skåne nu eller?

2007-02-22 @ 20:07:07
Postat av: Lindusen

Är patrick nere i skåne nu?

2007-02-22 @ 20:07:54
Postat av: Erica

japp...la just in en länk...

Postat av: Annah

åh härlig unge ;)

2007-02-23 @ 09:48:43
URL: http://glitterflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback