kändis-lastbil...

HAr inte hört nåt fran Patrick än...
Det första jag såg i morse då jag satte på tv'n var hans lastbil...eller ja...om det va hans vet jag inte eftersom jag ej hört nåt än...
Trafik-kaos i skåne eller vad det var...

Nu har man sportlov då. Skööönt.
Svenskan idag är ju på kvällen inne i stan men jag kan ju inte följa med så NU har jag lov...
Jenny kom inte på engelskan idag...var hela tiden orolig att behöva jobba med Hidayat...eftersom vi var ojämnt fördelade men jag slapp jobba hed han.
Jobbade först med...hm...nu vart jag senil...en tjej ialla fall...har knappt pratat med varandra innan.
Sen så bildade jag Kjell Robert å Yolanda en grupp å det vart ingen ting alls gjort...fast vi hade rätt kul åt Yolandas berättelser...jag har nån slags hatkärlek till henne...hon e så "grov" på nåt sätt...lite läskig...men har humor å så låter hon så rolig när hon pratar...svengelska-mästare...haha.
En massa läxor över lovet blir det...kapitel 3. För vi har prov direkt på onsdagen efter lovet på kapitel 3. Sen tror jag det blir nationellt prov den veckan å veckan efter oxå...

Så ska väl göra lite läxor idag å imorgon...så mkt som möjligt så man faktiskt känner sen att man har lov!!
Nu ska jag ringa pappa igen...han hade ringt men tutar bara upptaget...sen ska jag väl försöka få tag på Patrick oxå...se om han lever å om han kommer hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback