JaHapp...

Stressade igenom en text som vi skulle läst till idag å stressade i mig mackor kaffe å fil...när jag precis var färdig med allt så tänkte jag ta en cigg för att sen gå i lugn å ro till skolan igen...men telefonen ringer....DAGIS...
Så jag hoppade över ciggen å satte mig vid datan å skickade iväg frånvaroanmälan till skolan, å sen fick jag rusa till dagis å hämta skrutt.
Hög feber å han hade nästan somnat när jag kom. HAn har inte kissat nåt alls idag tydligen...å inte druckit nåt heller...men det brukar inte hindra han från å kissa...haha.
En pannkaka fick han i sig ialla fall...
Eftersom han inte kissat nåt så tog vi på en blöja direkt när vi kom hem...jag satte mig vid bordet å börja öppna posten...å sen kunde jag inte hitta Jocke...han hade bäddat ner sig i pappas säng å hade somnat.
Stackars liten...sova helt frivilligt...då är det nåt som inte stämmer!!
Så nu blev min eftermiddag lite konstig...
Fast jag har ju inte gjort all svenskaläxa heller så kan ju lika gärna göra den då...plus engelskaläxa. Får väl ringa skolan å höra senare eller imorgon...tror vi har engelska NP prov nästa vecka...eller var det efter lovet?!?!? JAg har verkligen sämst minne!!


Blivit lite sugen på å ändra om lite här inne, men var ju år å dar sen jag höll på med html så får se hur det går. Flera som gjort sina sidor mer personliga å det ser ju så mkt trevligare ut!!!
Så nu vill jag oxå apa efter å göra min blogg mer personlig...utseendemässigt!!

Fått mail från eng-läraren...behövde inte ringa...hade tänkt ringa imorgon efter lektionen men nu behöver jag ju inte det.
Nu ska jag göra lite läxor...om jag kan tänka på normala ord...å inte tex "ac33fe" å sånt...haha...
Glömt bort hur "kul" det är med sånt...men det tar sån tid innan man blir nöjd så man blir ju knäpp efter en stund. Jag var rätt duktig på html förr...för 5 år sen eller så....får se om man minns hur man gör!!!

Börkat lite smått...

Kommentarer
Postat av: silwerstar

Min grej där uppe i bloggen har jag gjort i paint. Har förminskat bilder och lagt ordning allt i paint vill säga, och sen bara laddat upp den i bloggen :-)

Postat av: Linda

hrm...hur ändrar man sin blogg??? Jag vill väl också göra det!!!! :D

2007-02-15 @ 17:23:22
URL: http://citronlime.blogg.se
Postat av: Erica

Har bara börjat. Bara testat lite ännu. Ska öva lite innan jag sätter igång på riktigt!!!

2007-02-15 @ 17:30:28
URL: http://spacemouse.blogg.se
Postat av: Annah

hehe jånna har dragit igång en trend:) blev ju snyggt detta ju.
stackars lille jocke, hoppas han blir frisk snart.

2007-02-15 @ 20:00:36
URL: http://glitterflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback