hahahahahahahaha

Hehe...jag har inte satt på kaffet än, har inte läst nån ting alls...
Men min LO är färdig!!!
Å nu tänker jag göra kaffe!!

Undrar vart Patrick är...han fick min postavi plus legg å sen åkte han...innan lunch nån gång. Han sa inte vart han skulle å eftersom han inte sa nåt antog jag att han bara skulle köpa mjölk å hämta mitt paket...typ...men nu har det ju gått flera timmar så...å han tog inte med sig hyrfilmen eller mina brev som skulle ppstas...hm...visserligen töms inga lådor idag men högen kommer bli större efter denna dag e slut för jag tänker fixa slambrev.

E så jobbigt å behöva ta med värsta kassen för att man ska posta brev...sen e de lite pinsamt oxå för mina brev e ju så tjocka å vältejpade...å många!! Folk stirrar...ungefär som kossor brukar stirra...

Här kommer färska LO.
Fick ta bilden snett för blixten blänkte alldeles för mkt...inte i fotona utan i bling-pappret.
Försökte scanna oxå men eftersom de e 12" så mpste man ju scanna 2 ggr å att sen pussla ihop å få det exakt verkar ju omöjligt så jag gav upp å tog fram kameran istället!!


nisse

Kommentarer
Postat av: Anemi

Alltså shit va du e duktig att scrappa! Och du gör så många *impad*! Måste oxå testa på chipboardbokstäver, det blir så snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback