gått omvägar...

hoho...pest å pina.
Haft engelska nu på morgonen.
Jobbat ihop med Rickardo som kom nästan lagom till rasten.
HAha, han e verkligen oseriös, men idag har han faktisk pratat engelska!!
Har skurit mig på vänstra pekfingret...börjar blöda hela tiden typ. speciellt om jag varit ute å kommer in...irriterande.
När lektionen slutade så tänkte jag gömma mig bakom en trapp så inte Hidayat skulle följa efter...men Rickardo förstörde hela grejjen...haha.
Sen gick jag å såg att H kom efter så då tänkte jag att jag går mot centrum istället...å om han oxå går dit så kan jag alltid hälsa på Jesper...haha. Så jag stannade utanför Jespers fönster å rökte klart...
Sen gick jag hem...men smög sakta mot husgavlarna...så inte H kunde se från andra hållet...vem vet han kanske fattade hela grejjen å väntade.
Men såg inte till han...om han hade kommit kunde jag alltid gå in till Veronica...som jag egentligen inte känner...haha. Hon har en ilsken hund!! Får fråga Jesper imorgon om han kommer, om han sett mig bete sig underligt utanför hans fönster...haha.
Usch, får typ panik när jag ser Hidayat...han har stirrat nästan hela lektionen...suttit å gömt mig bakom fotbollsproffset Rickardo...haha...
Jaha, imorgon e det prov igen då. Ska gå på toa å sen ska jag sätta mig å gå igenom allt!!
Ser inte fram emot prov...men hellre detta än nationella provet.
Måste sätta igång en tvätt oxå tror jag. å tömma diskmaskinen.
sen ska jag prata svengelska.

Kommentarer
Postat av: annah

gud vilken jobbig snubbe! jobbigt att gå samma klass som en man vill gömma sej för.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback