skapat

Har skapat men inte visat något...men det beror mest på att vårat photoshop är pajj...eller vad det nu är...
Men de som fått plats i scannern kan jag ju visa upp ialla fall...




Och så lite vardagligt mitt i alltihopa...
Julstressen har ju kommit på besök...jag brukar ju vara klar med julklapparna i stort sätt när det är första advent, denna gång har jag ju knappt börjat å vi närmar oss andra advent...Å vissa julklappar ska skickas å lämnas INNAN jul så det vore ju bra å ha nåt att ge då...å sen efterlyser jag önskelistor hit å dit men får nästan inga så jag vet ju inte vad jag ska hitta på till ...ja, de flesta faktiskt. 3 julklappar har jag klara...hoho...det är ju inte mkt att komma med. Men nästa vecka nåndag då jag slutar tidigt så ska jag å pappa ses å hjälpas åt å hitta nåt till mamma patrick å jocke...kan ju alltid passa på å leta till några fler då. I år tog ju Jockes dagis inget foto eftersom vissa föräldrar tyckte det var för dyrt å att de inte var 100 % nöjda med bilderna...(det är små barn, kan man begära att de poserar och ser perfekta ut??)...jaja, hur som helst...det brukar ju vara en julklapp att ge till de närmaste, ett foto i nån fin ram men nu har vi inget foto att ge, å jag lyckas inte få till någon bra heller med min kamera så det verkar kört. Det lär ju bli bra mkt dyrare å gå till fotograf än vad dagisfotona hade kostat. Synd!! Alla förväntar sig väl att få ett inramat foto eftersom de brukar få det.

Nä, nu ser jag att det är dags att gå till dagis. Sen hem å duscha å öva matte så jag kan göra det där provet imorgon...nästa prov ser jag inte fram emot...geometri...det är inte min grej helt enkelt...Procent är mkt lättare!!

Lite senare nu...middagsdags.
Just fått mammas önskelista och vips så har jag beställt via nätet 2 st klappar. Plus en till...till mig själv...hihi.

Kommentarer
Postat av: Carita

Du scrappar så fint :) vill oxåå kunna! skänk mig lite inspriation!

Postat av: Erica

Carita, det är ju det jag gjort...skänkt inspiration alltså...hihi...

2007-12-06 @ 12:19:21
URL: http://spacemouse.blogg.se
Postat av: Linda

Men man är ju inte tvingad till att köpa fotona! Dumt att de som inte har råd ska "förstöra" för de andra så att säga. Perfekt julklapp! Gå till fotograf kostar multum om man jämför med dagisfotona.

Och himla fina LO´s du har gjort! :)

2007-12-08 @ 14:25:47
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback