ingen mera engelska

intew på ett bra tag ialla fall.
Hade idag redovisningen å det gick väl helt ok. Vi pratade ihop oss på 2 minuter sen satte vi igång. Våran grupp har ju inte funkat det minsta...fick mail först i morse om redovisningen...från Åsa så det var ju lixom i sista sekund!!

Jag vet inte vad jag får i betyg än...vissa av oss var visst svåra att betygsätta...haha...alltså, att vi ligger precis mittemellan 2 betyg å på så olika nivåer på alla 4 delarna. Så det blir ett G som sämst (G++, + syns ju ej i betygen tyvärr...) Eller så blir det VG. Eftersom jag inte har betyg i A-kursen så är ju ett G ett stort plus för mig. Många har ju läst kursen för att få VG eller MVG å redan haft ett G sen tidigare...då är det ju lite mer av en besvikelse om man skulle få G igen. Men för mig är ju ett godkänt betyg det viktigaste. Såklart roligare om man får BRA betyg oxå. Men man får ju vara nöjd så länge man undviker ett IG!!
svammel...ska sätta mig med en kopp kaffe å lite mackor nu å öva geometri så får vi se senare om jag gör prov eller inte. HAr ont i huvet så det känns ju inte så skoj...men vore ju skönt å få det gjort innan julen. Tänk om man inte kommer med kursen nästa år?!? Sånt vet man ju inte ännu...bla bla bla...imorgon är alltså sista dan i skolan. Det kom jag fram till idag...hehe. Alltid bra å veta...så man inte kommer dit på onsdag å det är helt tomt...det skulle ju va snopet...haha.

Betalat lite räkningar oxå...å skrivit in allt jag gjort av med i helgen. Handlade ju på Bokus, Ikea...å sen pressbyrån imorse...jag har haft kontanter mest sista tiden så jag har ju totalt glömt detta med att skriva upp alla utgifter..för det har ju hänt att kortet åkt fram ibland. MEn jag blev förvånad för det var knappt något, förutom det i lördags.
Sen har någon satt in 5000 kr på mitt konto...??? Kan vara farmor...har svårt å tänka mig att någon annan skulle göra det...antagligen en slant istället för julklappar...

Idag är det riktigt kallt ute...fy farao. Fast rätt fint väder ändå men man är inte van vid kyla än...har väl haft ett par minus som värst på dagen...fast idag är det egentligen inte sååå kallt men man märker ju skillnaden rätt rejält ändå...hm, ska kolla hur kallt det är...haha, -3,4 på skuggsidan...det är ju ingenting lixom, ändå höll jag ju på å frysa ihjkäl...nu får jag sendrag i lillfingret oxå så jag måste nog sluta skriva här nu...hej hej..

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Tar mig en liten blogrunda eftersom jag inte vet om det blir någon före jul. Tack för alla fina layouter, kort och skapelser som du visat upp under året. Jag har blivit så inspirerad. Försök nu att ta ner tempot och riktigt njuta av sista advent och sedan julen.

God jul


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback